2013. július 20., szombat

21.Rész 2010 Március.24.


Kedves Niall,

Végre megkérdezted tőlem, hogy elmegyek-e veled a végzős bálra. Természetesen azt mondtam, hogy igen. Mi mást is válaszolhattam volna?Semmi pénzért ki nem hagynám azt a csodálatos estét veled.
Annyira izgatott vagyok már most, nagyon várom. Veled lassúzni életünk egyik legszebb estéjén, azt hiszem maga lesz a mennyország.
Anyával elkezdtünk ruhákat nézni a nagy estére.
Eddig az a tervem, hogy a szememhez illően egy csillogó türkiz ruhát választok. Lehet hülyének nézel amiért ennyire várom, de lehet ez az utolsó ilyen estém veled, kiszeretnék magamért tenni. Tetszeni akarok neked.
Anya azt mondta neked, hogy valami kreatív ötlettel kell elő állnod a bál estéjén. Játszanod kell a házunk előtt a gitároddal és egy csokor virággal kell majd ideérkezned. Nekem ez kicsit kellemetlen volt, nem akarok rád erőltetni semmit.
Azt hiszem így is nagyon ideges vagy a bál miatt, láttam rajtad mikor felvettük az öltönyödet.
Mi lett volna ha tudod, hogy hónapjaim vannak hátra, de nem is baj, talán mégis van reményem és élhetek. A kopasz foltjaim csak nem teljes egészében kezdenek eltűnni, nő vissza a hajam.
Újra azt csinálhatok majd a hajammal amit szeretnék. Sőt te is óvatosság nélkül játszhatsz majd vele. Bárcsak így történne, de csodák azt hiszem csak a mesékben fordulnak elő.

Love,

Clara

3 megjegyzés:

  1. Jaj, annyira imádom! Legszebb és legjobb szerelmes történet! :) <3
    Siess a kövivel! xx (:

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó... annyira megható ez a történet :'( imádom siess a következővel :)

    VálaszTörlés