2013. július 25., csütörtök

23.Rész 2010.Március.28.

 Sziasztok, köszönöm a kommenteket, nagyon jól esik, hogy annak ellenére tetszik nektek, hogy csak fordítom. :) Puszi 


Kedves Niall,

Az anyukám elment. Meghalt. Mindenki azt kérdezi tőlem, hogy rendben vagyok-e? Nem tudom.
Te jól lennél ha az anyukád meghalna? Senki nem lenne jól.
Egyből futottál hozzánk ahogy meghallottad a szirénákat közeledni. Nem kellett felhívnod mi történt, tudtad.
Addig a percig tudtam tartani magam amíg meg nem láttalak a házunk lépcsőin. A könnyeim szabad utat nyertek, és csak sírni tudtam, ahogy te is.
Odasétáltál hozzám, átöleltél és azt suttogtad, hogy "sajnálom". Ez volt az a pillanat amikor tudatosult bennem, hogy elveszítettem az anyukámat. Nincs többé.
Engem elkapott a zokogás, nem bírtam leállni. Leültél mellém és velem sírtál. Nem tudom mit csináltam volna ha te nem vagy akkor ott velem.
Nem maradt szinte senkim rajtad kívül. Köszönöm, hogy ebben a nehéz helyzetben is velem voltál. Sokat jelent.
Annyira furcsa volt elmenni anyukám szobája mellett, minden tárgy rá emlékeztetett, nem tudom felfogni azt ami történt. Nagyon hiányzik. Neki két nap volt az egész, nekem fél év. Őszinte leszek, cseréltem volna vele. Neki adtam volna ezt a fél évet. Bárcsak itt lenne velem. Nagyon egyedül érzem magam Niall. Tudom, hogy velem vagy, és ez mindennél többet ér. De az anyukám mégis csak egy olyan ember volt az életemben akit feltétel nélkül szerettem, egy darabot vitt el belőlem, érzem, hogy ez sok volt nekem.
Apa nem hajlandó a közös szobájukban aludni, helyette a nappaliban alszik. Azok ellenére, hogy nem volt felhőtlen a viszonyuk az elmúlt hónapokban, mégis megviselte anya halála. Ő is szenved.
Elveszítette az anyukámat, hamarosan engem is el fog. Nagyon elbabrált vele az élet, szinte egyszerre fogja elveszíteni a lányát és a feleségét. Nagyon sajnálom Őt.
Újra haldoklom, érzem, hogy erőm újra elhagyott engem, ez a halál eset nem tett jót nekem. Kikészít.
Talán az egyetlen jó dolog az életemben az te vagy,  köszönöm, hogy vagy nekem.

Love, Clara

3 megjegyzés:

  1. Istenem.Ne.Nem szabad feladnia.Olyan jól mentek a doilgok erre most ez.:(nem hiszem el.:((
    Hamar kövit.
    Más nem haragudj hogy megint eltűntem egy időre.:)
    Köszönöm a segítségeket.
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  2. Istenem, szegény Clara! Pedig azt reméltem nem lesz semmi baj, hogy az anyukája jobban lesz. De ilyen az élet.. Azokat vesztjük el, akiket a legjobban szeretünk.. :( Remélem azért Clara jobban lesz :)
    UI.: Siess (: xx

    VálaszTörlés
  3. Jaj szegény.. azok után ami most sikerült neki Niall és hogy jobban lett pont ez most nem hiányzott neki... :( Remélem nem adja fel és Niall segit neki feldolgozni... :)
    siess (:

    VálaszTörlés