2013. július 9., kedd

18.Rész 2010.Március.19.


Kedves Niall,

Már felkészültem a legrosszabbra is. Talán végleg a kórházban maradok. Lehet többet nem is látom a fákat, nem érezhetem a reggeli friss levegőt. Nem sétálhatunk kéz a kézben a parkban, nem lehelhetek gyengéd csókot tökéletes ajkaidra kint a szabadban. Kezdem elveszíteni a reményt, kezdem feladni.
Azt mondtad gyűlölöd azt látni ami velem történik, én is gyűlölöm. Bárcsak minden rendbe lenne körülöttem, de nem így van.
Te vagy a legjobb srác akit valaha ismertem. Őszintén szólva nem lepődnék meg ha egy napon azt mondanád;Viszlát. Én sem bírom elviselni, ami velem történik, neked ráadásul nem is kötelező végig nézni a haláltusámat, mégis mellettem vagy. Amire én nagyon de nagyon büszke vagyok. Te vagy a szerelmem, te vagy a támaszom. Köszönöm, hogy kitartasz mellettem.
Amikor rosszabbul érzem magam egyből rohansz hozzám, és fekszel mellettem. Nagyon szeretek a karjaidban aludni. Te vagy a legjobb párna amin életemben is pihenhettem.
Mindig is akartam egy olyan fiút aki játszik a hajammal mikor alszom, már alig van hajam amivel játszani tudnál. Mégis megteszed, mert tudod, hogy ez nekem örömet okoz.
Nagyon sajnálom, hogy a leépülésem a szemeid előtt játszódik le. Bocsáss meg.
Förtelmesen nézek ki, mégis mellettem vagy, ugyanolyan csókokat adsz most is mint azelőtt. Szenvedélyes szerelmes csókot. Köszönöm, hogy nem beteg csúnya lányként bánsz velem. Melletted királynőnek érzem magam, a legszebbnek a Földön.

Love,
Clara

7 megjegyzés:

  1. Istenem! :( Annyira megható ez a történet, és ahogy közeledünk a "vége" felé egyre jobban beleélem magam Clara helyzetébe. És az, ahogy Niall bánik vele azok után is, hogy megtudta az igazságot.. Elképesztő! Nem sok ember csinálná azt, amit Niall! :) Siess a következővel! xx

    VálaszTörlés
  2. "Te vagy a legjobb párna amin életemben is pihenhettem."

    Játszik a hajával...nem tudom értelmeset hozzáfűzni most...:((
    ~xx

    VálaszTörlés
  3. Elálltak a szavaim végleg..
    Egyszerűen tökéletes a szerelmük.. nekem annak ellenére is tetszik hogy Clara beteg.. Niall kitartását irigylem, ma már nehéz ilyen pasit találni.. :D
    Siess

    VálaszTörlés
  4. Kezd körvonalazódni bennem a történet vége...egyre rosszabb és rosszabb Clara állapota,és sajnos nem lehet segíteni rajta.Annyira megható,ahogyan Niall még mindig ennyire szereti és a karjaiban alszik Clara. Minden lány álma egy ilyen fiú,aki minden percben ott van mellettünk,és szépnek lát..ilyen Niall is :)
    Elszomorít,hogy egy ilyen szerelemnek vége szakad..bárcsak happy end lenne ! :)
    Puszii :)

    VálaszTörlés
  5. Ahogy a végéhez közeledik a szrtori én is jobban azonosulni tudok Claraval.Annyira sajnálom őket de bennem él még a remény hogy ez csak egy rossz álom..
    Várom a kövit.
    Szuper rész mint ahogy megszoktuk tőled és tudom hogy ez egy fordítás de nem érdekel.
    xxx Claire
    Love Yaa and Hipsta please

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a kommenteket. :) Nagyon örülök, hogy megérint titeket ez a történet, úgy ahogy engem is.
    xx

    VálaszTörlés
  7. Szia.Nem rég kezdtem el olvasni a blogodat.Már az első résztől kezdve sírok rajta.Először csak könnyeztem de mostmár rendesen zokog.Nyugodtan momdhatjátok hogy jajj ezen nem kell sirni meg minden de nem tehetek róla.

    VálaszTörlés